Wzrastająca konkurencja, zmieniająca się demografia, rozwój nowych mediów komunikacyjnych oraz wzrost wymagań klientów zmuszają do poszukiwania nowych rozwiązań kontaktu stale dostarczając obsługę wysokiej jakości.
Avaya Aura Contact Center umożliwia przedsiębiorstwom zarządzanie obsługą klienta z aktywnym zaangażowaniem. Łącząc kontekstowo informacje historyczne i czasu rzeczywistego Avaya Aura Contact Center gwarantuje najwyższą jakość interakcji z klientem, optymalizuje wykorzystanie konsultantów, zwiększa ich wydajność oraz poszerza zakres możliwości nadzorczych aby dostarczyć jeszcze lepszą jakość obsługi klienta.
Avaya Aura Contact Center jest wiodącym rozwiązaniem Contact Center, działającym w oparciu o standard SIP, oferującym wiele ulepszeń w zakresie obsługi klienta i przyczyniającym się do wzrostu konkurencyjności:
- Elastyczny, odpowiadający na potrzeby użytkowników dostęp do usług multimedialnych związanych z obsługą klienta, daje klientowi większy wybór.
- Ciągła kontekstowość gwarantująca nieprzerwane i efektywne interakcje z klientem umożliwia konsultantom analizę bieżących zainteresowań klienta, śledzenie historii zamówień oraz jego preferencji.
- Funkcje poprawiające skuteczność konsultanta. Komunikator i połączenia wielokrotne umożliwiają kontakt ze wsparciem podczas rozmowy z klientem, natomiast edytor e-mail z automatycznymi podpowiedziami zwiększa wydajność konsultantów.
- Funkcje poprawiające skuteczność lidera. Uproszczona administracja i ujednolicony system raportowania w czasie rzeczywistym oraz danych historycznych wyposaża liderów w narzędzia pozwalające na szybkie koncentrowanie się na problemach wymagających natychmiastowej uwagi. Natomiast analiza długoterminowa skuteczności, szkolenia oraz możliwość wybierania i stosowania najlepszych praktyk umożliwiają ciągłe doskonalenie sprawności Contact Center.
- Wysoka niezawodność poprzez monitorowanie w czasie rzeczywistym i automatyczne przełączanie głównych składników aplikacji zapewnia nieprzerwaną pracę Contact Center.