Wydatki przeznaczane na telekomunikację stanowią znaczącą część kosztów działalności przedsiębiorstwa. Statystycznie tylko co trzecia rozmowa telefoniczna to połączenie służbowe. Zdecydowaną zaś większość stanowią prywatne rozmowy pracowników wykonywane na koszt firmy i blokujące linie oraz połączenia, których można by uniknąć przy lepszej organizacji pracy. Doskonałym narzędziem do sprawnego zarządzania ruchem telefonicznym w firmie jest system taryfikacji połączeń telefonicznych. Daje on szczegółowy obraz kosztów generowanych przez poszczególnych pracowników ze wskazaniem na numery aparatów lub osobiste kody umożliwiające wykonanie połączeń z centrali abonenckiej. Umożliwia dodatkowo analizę danych taryfikacyjnych z zewnętrznych linii stacjonarnych, sieci GSM oraz telefonii Voip. Dane te analizowane są dzięki danym uzyskiwanym od dostawców telekomunikacyjnych. Firmy, którym zależy na precyzyjnym i szczegółowym rejestrowaniu połączeń telefonicznych oraz rozliczaniu działów z budżetów na telekomunikację, fakturowaniu dzierżawionych linii oraz kontrolowaniu i analizie profili wykorzystania telefonów przez pracowników, lub obliczaniu udziału abonentów w kosztach abonamentowych i administracyjnych powinny posiadać odpowiednio dostosowany system taryfikacji rozmów telefonicznych. CommTel Integra Sp. z o.o. wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów wdraża i serwisuje systemy taryfikacyjne zapewniając kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne. Ponadto oferujemy usługę przygotowywania comiesięcznych bilingów w oparciu o dane lokalne lub operatora. Udostępniamy także narzędzia do raportowania i szczegółowej analizy danych taryfikacyjnych prezentowanych w przejrzystej formie graficznej z możliwością natychmiastowego dostępu do nich poprzez przeglądarkę internetową. |