Aby sprostać wymaganiom dzisiejszego rynku globalnego organizacje muszą zapewnić swoim pracownikom nieprzerwany dostęp do informacji. Rozwiązania Avaya Unified Communications umożliwiają współpracę w dowolnym miejscu i w każdym czasie, na wielu urządzeniach i różnych platformach komunikacyjnych.
Avaya Unified Communications w łatwy sposób integruje technologie komunikacyjne za pomocą rozwiązań niezawodnych, bezpiecznych i niezależnych od innych producentów. Dzięki zgodności z otwartymi standardami i współpracy z produktami innych firm pomagają w zmniejszaniu kosztów, poprawie elastyczności oraz maksymalizacji wykorzystania istniejących inwestycji technologicznych.
Rozwiązania Avaya Unified Communications zapewniają znaczne obniżenie kosztów, zwiększenie wydajności pracowników i poprawę jakości usług świadczonych klientom poprzez zwiększenie zdolności pracowników do efektywnej i skutecznej współpracy.
- Obniżenie kosztów: Wdrożenie wewnętrznych rozwiązań w zakresie połączeń konferencyjnych i rozwiązań mobilnych pozwala w pełni wykorzystywać firmowe zasoby łącz operatorskich zmniejszając koszty połączeń telekomunikacyjnych.
- Wyższa jakość usług: Ponieważ pracownicy są dostępni pod jednym numerem, klienci nie muszą już szukać najbardziej odpowiedniego i dostępnego numeru aby złożyć zamówienie lub znaleźć rozwiązania swoich problemów.
- Eliminacja szkoleń: Spójny i prosty w użyciu interfejs minimalizuje czas poświęcany na szkolenia użytkowników oraz ogranicza ich koszty.
- Niższe całkowite koszty utrzymania: Rozwiązania Avaya Unified Communications pozwalają na niższy całkowity koszt posiadania niż rozwiązania firm konkurencyjnych. Ponadto wsparcie dla obu protokołów komunikacyjnych, zarówno H.323 jak i SIP umożliwia organizacjom standaryzować narzędzia kontaktu swoich pracowników w jedną spójną aplikację.